Results 1 to 3 of 3

Thread: DBK klassificering af objekter i revit

  1. #1
    Member
    Join Date
    2007-02
    Posts
    9
    Login to Give a bone
    0

    Default DBK klassificering af objekter i revit

    Hej, jeg læser til bygningskonstruktør i aalborg, og er ved at skrive et speciale om Det Digitale Byggeri og revit.

    Hvordan tilegner i de forskellige objekter DBK koder?

    Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde noget information om det andre steder.

  2. #2
    Login to Give a bone
    0

    Wink Re: DBK klassificering af objekter i revit

    Quote Originally Posted by Lassep View Post
    Hej, jeg læser til bygningskonstruktør i aalborg, og er ved at skrive et speciale om Det Digitale Byggeri og revit.

    Hvordan tilegner i de forskellige objekter DBK koder?

    Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde noget information om det andre steder.
    Hos Betech Data arbejder vi pt på at lave en classification der kan påhæftes objekterne manuelt. Dog venter vi på en endelig udgave af DBK tabellen. Samtidig er vi ved at lave en automatisk værktøj, Classification Tools, der kan påhæftet mere automatisk.
    Vi arbejder også med at få lavet en templateprojekt fil, der indeholder en mere dansk basis opsætning, samt nogle templat families. Dette arbejder forgår sammen med Projekt Gruppen i Århus og forhandlerne i Danmark. Vi har netop lavet en Keynote tabel også. Vi forventer at resultat findes på vores hjemmeside i April/Maj www.betechdata.dk

  3. #3
    Woo! Hoo! my 1st post
    Join Date
    2009-08
    Posts
    1
    Login to Give a bone
    0

    Default Re: DBK klassificering af objekter i revit

    Quote Originally Posted by susanne.lund.bergan View Post
    Hos Betech Data arbejder vi pt på at lave en classification der kan påhæftes objekterne manuelt. Dog venter vi på en endelig udgave af DBK tabellen. Samtidig er vi ved at lave en automatisk værktøj, Classification Tools, der kan påhæftet mere automatisk.
    Vi arbejder også med at få lavet en templateprojekt fil, der indeholder en mere dansk basis opsætning, samt nogle templat families. Dette arbejder forgår sammen med Projekt Gruppen i Århus og forhandlerne i Danmark. Vi har netop lavet en Keynote tabel også. Vi forventer at resultat findes på vores hjemmeside i April/Maj www.betechdata.dk
    Hvor langt er nået med at få DBK og Revit til at snakke samme?

Similar Threads

  1. New Revit Blog: Revit Down to the Details - Revit COmponent Creation
    By MerryMan in forum Revit Architecture - Families
    Replies: 0
    Last Post: 2012-06-13, 01:11 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •